Basic-Fit Media

Over ons

Na een succesvolle pilot in 2019 en om de groeiende vraag vanuit de markt beter te kunnen bedienen is per 1 januari 2020 Basic-Fit media in het leven geroepen. Vanuit Basic-Fit media bieden wij merken de mogelijkheid om maandelijks met miljoenen, overwegend jonge, consumenten in contact te komen via de verschillende touchpoints binnen de customer journey van onze bezoekers.

We leven in een tijdperk waarin het steeds moeilijker wordt om doelgroepen te bereiken. De effectiviteit van traditionele media neemt af en het gebruik van adblockers neemt toe. Door gebruik te maken van full motion video, heeft je commercial veel impact op de bezoekers van Basic-Fit.

Met meer dan 8 miljoen maandelijkse bezoekers zijn we een dagelijks lifestyle merk in de customer journey van veel jongeren. Meer dan 60% van onze bezoekers bevindt zich in de leeftijdsgroep van 18-35 jaar die sport als gemeenschappelijke noemer heeft. Dit maakt ons een perfect communicatiekanaal voor mensen met een actieve levensstijl.

Een greep uit
onze statistieken

  • #1 market position
    in Europe
  • +800 clubs in 5 countries
  • +2.2 Million active
    members
  • +100 million club visits
  • +5000 Digital screens

Over Basic-Fit

Met meer dan 2 miljoen leden en meer dan 800 clubs is Basic-Fit de Europese marktleider op de markt voor voordelige fitness. Het bedrijf is actief in enkele van de meest aantrekkelijke markten van Europa: Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk en Spanje. Met meer dan 4.000 medewerkers hebben we een eenvoudig lidmaatschapsmodel, dat ongecompliceerde, essentiële en effectieve fitness-ervaringen biedt die voor iedereen betaalbaar en gemakkelijk toegankelijk zijn. Voortbouwend op onze jarenlange expertise combineren we een flexibel en goedkoop lidmaatschapsmodel met hoogwaardige fitnessapparatuur en -technologie, virtuele en live groepslessen en deelbare familiepassen.

Basic-Fit is het snelst groeiende fitness merk in Europa. In elke stad, met minimaal 30.000 inwoners, zul je een vestiging van ons aantreffen. Elke vestiging beschikt over een netwerk van zeven digitale schermen, deze zijn geplaatst op high traffic locaties in een club. Met een gemiddelde verblijfsduur van 60 minuten per bezoek en meer dan 100 miljoen bezoekers per jaar, is Basic-Fit een vast onderdeel in de routine van veel (young) millennials.

Bekijk hier de relevante cases

#basicfitnl

Benieuwd naar onze producten? Laat je inspireren door onze fans en klanten.